sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Maalia kattoon

Huomenta vaan. Meillä on kellonsiirron ansiosta herätty jo viiden jälkeen. Olen paistanut punajuuri-homejuustovuokaa, ollaan syöty aamupala, lapset ovat toistaan kauhistuttavammissa roolivaatteissa, minä katson eilistä Talentia. Ja mies MAALAA! Mies ansaitsee jonkun palkinnon, se on nyt niin omistautunut remontille. (Saattaa olla, että tuli vähän suorituspaineita, kun kuusi- ja viisivee kysyivät, että saavatko edes jouluksi omat huoneet...)

Minun roolini alkaa vasta, kun väliseinä on rakennettu ja eristystä on lisätty. Pyörittelen ideoita mielessäni. Kalusteet löytyvät pääosin täältä omasta kodista, muutama hyllykkö pitää kehitellä, sillä meillä on legonsäilytyshaasteita, kirjansäilytys on toinen haaste. Yritän ottaa lasten toiveet huomioon ja tehdä huoneista viihtyisät ja käytännölliset.




4 kommenttia:

  1. Valkoinen katto valaisee koko huoneen! Me ollaan muutamia kertoja kunnostettu tummapintaisia huoneita ja kyllä vaaleilla maalipinnoilla saa tosi ison muutoksen aikaiseksi nopeasti :)

    Seuraan tosi kiinnostuneena muutenkin teidän talon kunnostustyön edistymistä. Ihanaa, että vanha kaunis rakennus on päässyt sitä arvostavien ihmisten käsiin ja on taas täynnä elämää!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Maali on ihanan nopeasti kuivuvaa. Mies on sitä mieltä, että pääsee väliseinähommiin jo iltapäivällä. Ja mä pääsen maalaamaan uunia.

    A

    VastaaPoista
  3. Ihania nuo lasten toiveet :) Mulla on kauhea remonttikuume. Mieli tekisi tarttua maalipensseliin, mutta ei meillä ole sopivaa seinää. Tapetille olisi kyllä tarvetta, hmmmmm. Anyway, ihana seurata tätä teidän projektia!

    VastaaPoista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!