lauantai 16. maaliskuuta 2013

Mustavalkoisia keittiöitä

Keittiösarja jatkuu Pinterest-kuvin. Mä jotekin odotan, että jokin tässä vatvomisessa yhtäkkiä ratkaisee tilanteen ja saan jonkin oivalluksen.

Tiedän ainakin, että kokomustaa keittiötä ei tule. Keittiö on joko vetimetön tai siinä on varsin simppelit vetimet. Keittiö on yläkaapiton. Peiliovia en taida haluta, tai sitten pitäisi olla moderni peili. Väri voisi ehkä olla valaisimissa, välitilassa tai jopa tapetissa. Olisipa hauskaa, jos löytyisi kiva väripilkkutapetti, jonka voisi vetää vaakasuuntaan välitilaan. Mutta taitaa olla sopivat kuviot aika harvassa. Mustavalkovalokuvatulostekin voisi olla kiva.


Hieno. 


Simppeli ja tyylikäs. Jo ehkä liian virtaviivainen minun makuuni.


Tosi onnistunut kokonaisuus.


Mustaksi maalattu tiiliseinä on hieno. Mutta niin kyllä on vanha aito tiiliseinäkin. Täällä ei oikein ole sellaista aitoa vanhaa tiilimuuria, paitsi eteisessä pieni pätkä. Sen jätän näkyviin.


Aika kiva tunnelma, vaikka ehkä vähän liikaakin kaikkea.


Hienot tehdasvalaisimet, mutta ne on sijoitettu jotenkin ahtaalle. Hieno valkoiseksi maalattu tiiliseinä.


Caravaggiot...


Taas se musta tiiliseinä. Muodostaa hienon taustan valkoiselle ja väripilkuille.


Musta ovi valkoisuudessa. 


Tämä tahmeannäköinen musta taso inspiroi minua, tällaisen voisin oikeasti haluta.

2 kommenttia:

  1. Mä taisin tajuta jotain, kun katsoin näitä kuvia! Nyt pientä googlausta, vaikkei olisi aikaa.

    VastaaPoista
  2. Onko mustia tasoja muuta kuin kivi, laminaatti, corian/durat tai betoni?

    a

    VastaaPoista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!