maanantai 10. kesäkuuta 2013

Terveisiä Lintsiltä - vessasta

Tällainen mä olen. Olin perheen kanssa Linnanmäellä ja päädyin valokuvaamaan vessaa. Mutta oli ihan pakko, se oli todella persoonallinen! Itseasiassa olisi pitänyt käydä kurkkimassa myös ravintolat (ja muut vessat) sillä niissä on käytetty ulkomaan suunnittelutoimistoa apuna ja nekin ovat käsittääkseni (tai osa ravintoloista) aika nokkelia. Eli tässä vessakuvia inspiraatioksi. Ei aina kaiken tarvitse olla niin tavallista. En nyt ehkä ihan tällaistakaan itse valitsisi, mutta hyvä, että julkiseen tilaan joku on rohkeasti valinnut!






Tämä viimeinen on miesten vessasta. Koska naisten vessa oli noin ruusuinen, kävin miesten vessan ovella kurkkaamassa, mitä miesten puolelta löytyy. Noi altaat on hienot!

8 kommenttia:

  1. Jestas, onpa makeeta! Tuon takia on pakko käydä Litsillä tänä kesänä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä oot siis vähintään yhtä nolo kuin mä. Mitä kieputtimista, kunhan pääsee pällistelemään vessan kaakeleita...

      Poista
  2. Aika hienot nuo ruusukaakelit. Onneks ei ollut ketään pisuaarilla kun kävit kuvailemassa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin, että kehtaanko ängetä poikien puolelle... Mutta ovella kävin.

      Poista
  3. Wau, ei ole todellakaan perusvalintoja! Hienoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä paikassa, jossa vietetään tosi lyhyt hetki, on ihanaa, kun ympäristö on inspiroiva. Lisäksi täällä oli yksi käsipyyheteline sijoitettu niin alas, että kolmevuotias ylettyi pyyhkimään kätensä itse!

      Poista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!