perjantai 2. elokuuta 2013

Uusi perheenjäsen

Meille tuli tänään uusi perheenjäsen. Mä en voinut jättää sitä yksin katsekontaktin jälkeen ja adoptio oli pakollinen välittömästi.


Misha on matkustanut meille Moskovasta saakka. Toinen käsi roikkuu melkein irrallaan, mutta kisavyö on tallessa. Se on minun, eikä lasten ja istuu nyt olohuoneen kaapin päällä. Minulla on jossain muuttolaatikossa Misha-korttikokoelma. Pitääköhän rakentaa joku muistonurkkaus? Onko kellään muulla nostalgiaa?


Kävin lasten kanssa tapettitalossa. Tämä Enkeli on ihana.


Tämä Pioni oli kuusiveen suosikki. Korvaisikohan tämä ruskean juhannusruusun, jota nyt taas Tapettitalon mukaan ei ole painojonossa, vaikka minulle viime viikolla puhelimessa sanottiin toisin.


Tämä sininen Lintu sininen on ainoa varma valinta.

10 kommenttia:

  1. Voi Misha♥
    Sinun pitää leikkiä tohtoritätiä ja kursia Mishan käsi kuntoon...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan pitää. Sopeutukoon Misha ensin elämään meillä tuolla kaapin päällä.

      Poista
  2. Mishaaa!!! Iski suoranainen nostalgia-aalto ylitseni postauksesi nähdessäni!!! <3 Onneksi M pääsi rakastavaan kotiin... ;)

    VastaaPoista
  3. Mulla on myös oma Misha, posliininen versio tosin. Muistan 4-vuotiaana itkeneeni olympialaisten päätösjuhlaa katsoessani, kun Misha lähti ilmapallojen kyydillä pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suloista! Mä en muista Mishan ilmapallokyytiä.

      Poista
  4. Tunnustan, että piti googlettaa tämä tapaus. Ei ollut hajuakaan mikä nalle on kyseessä. Olen jokusen vuoden liian nuori..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ole ihanaa olla välillä ihan LIIAN nuori!

      Poista
  5. Oma Mishani on tummanruskea ja sillä on kääntyvät raajat sekä nahkasta tehdyt kynnet... Pappani toi tämän aika ison kaverin aikanaan Moskovasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mishat ovat siis luulemaani yleisempiä!

      Poista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!