sunnuntai 25. elokuuta 2013

Uusimmat hankinnat

Olin viikonlopun ihan yksin kotona. Loppu perhe oli suviloimassa. Mies kävi hakemassa lasiverannan ja eteisen väliin uuden välioven ja muutaman meidän kodin ikäisen tiilen uunin edustaa varten. Kivat tuliaiset.






Ovissa on ihanan patinoitunut siniharmaa. En taida raaskia tehdä sillekään mitään.

Nostettiin äsken betonitasot paikoilleen (kiitos naapuri! nippanappa jaksettiin kolmistaan). Kunhan mies on katsonut formulat, siistitään vähän paikkoja ja aletaan  operaation seuraava osa.

9 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos. Mä olen tällaisten käytännön tuliaisten ystävä.

      Poista
  2. Voittaa ruusut ja suklaat mennen tullen ;)
    Onpa oikeasti tosi kauniin värinen ovi, tuskin raaskisin minäkään tehdä sille mitään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauskinta on, että luulin hankkivani valkoista ovea. Mutta väri ei siis haittaa.

      Poista
  3. Upea patina tosiaan! Kannattaa varmasti säästää jos sopii vaan muuhun sisustukseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä taidan säästää vaikkei ihan justiinsa sopisikaan. Mä pelkään ehkä eniten, että täällä alkaa sisällä näyttää liian uudelta.

      Poista
  4. Mä niin tykkään näistä vanhoista jutuista. Tänään Loviisan Wanhat Talot-päivillä mietin, kuinka kukaan viitsii käydä asuntomessuilla, kun on olemassa vanhojen talojen tapahtumia ja aitoja koteja modernien ja sisustussuunnitteloiden suunnitelman mukaisia ei-aitoon-elämään tehtyjä lukaaleja. Vanhat tiilet ja ovat saavat ainakin minut hymyilemään tyytyväisenä. :)

    VastaaPoista
  5. Ihastelun lomassa en voi vaan käsittää teidän työmäärää. Mieletön homma. Sekä ihanalla että vähän kamalalla tavalla. (Käyn täällä kyllä säännöllisesti, kommenttia ei vaan tule jätettyä)

    VastaaPoista
  6. Mua ahdistaa raha, pelätään ettei ole varaa ulkohommia teettää, kun se maksaa niin paljon. Nyt on vaan pakko yrittää itse painaa niska limassa.

    VastaaPoista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!