lauantai 30. marraskuuta 2013

Joulupukin asioilla Etsyssä

Mietin tässä joulupukin asioita ja kouluan Etsyä. Ajattelin nyt varsin poikkeukselisesti jakaa kanssanne muutaman lahjavinkin. Etsy on siis maailmanlaajuinen käsityöläisten kauppapaikka, josta voi tehdä myös ihania vintagelöytöjä.


Tämäntapaisia lusikoita hankin yhtenä jouluna ystäville.


Pupunkorvasormuksia ja muuta vekkulia.


Tietsikoihin ja kännyköihin kaikkea kivaa tuunausvälinettä.


Ihania mäyräkoira-asioita.


Tee itse maatuska -paketti.


Ihania teollisuusvalaisimia.


Suloisia pakettikortteja, myös jouluaiheilla.




Suloisia mekkoja.

Etsyssä on paljon paljon muutakin. iPhone-sovellus suosittelee aina uusia asioita vuodenaikaan, kotiin, miehelle, naiselle. Aina löytyy jotain kivaa ja tyylikästä tai vekkulia. Ja yleensä järkihintaan. Itselleni olen ostanut pellavavaatteita. Kotiin kankaita.





4 kommenttia:

  1. Ostatko vain Eu:n alueelta vai ihan mistä vain? Mulla jäi yksi USA:sta tilattu paketti tulliin ja tuotteen hinta nousi aikalailla.

    -Liina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ostanut mistä vaan, mutta pääsääntöisesti kaikkea pientä ja halpaa. Tuurilla. Kalleimmat ovat olleet Hollanti ja Latvia.

      Poista
  2. Etsystä olen minäkin tilannut vaikka mitä, viimeksi 50-luvun ranskalaisia karamellimainoksia. Ihana paikka, teen usein "ikkunaostoksia", eli kerään ihanuuksia ostoskoriin ja sitten karsin raakalla kädellä ennen tilausta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin roikkuu nyt ostoskorissa yksi laventelipussukka. Ja yritän perustella itselleni miksi minulla pitäisi olla kaksi samantapaista laukkua...

      Poista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!