lauantai 2. marraskuuta 2013

Keittiö-olkkari

Keittiö-olkkarissa näyttää yhä tältä. Appikset on tänään tulossa käymään ja meidän pitänee raivata tilaa, että voidaan jo syödä uudessa huoneessa, vaikkemme sinne olekaan vielä varsinaisesti muuttaneet. Mies kytkee parhaillaan vettä. Minä kokosin pari pikkupöytää (Ikeaa tietenkin, kun pitää koota). Yhä puuttuu listoja ja kaikki kattovalaistus. Lisäksi puuttuu muukin valo, kun meillä ei ole yhtään lamppua valaisimiin kotona. Tarvitsisin myös hehkulamppuja vanhoihin jalkavalaisimiin. Minulla on pienikantaisia kynttilämallisia hehkulamppuja, mutta tietääkö joku paikan, josta voisi ostaa tavallisia?

En ole vielä miettinyt ihan loppuun saakka tavaroiden paikkoja ja olen hieman orpo, kun uuteen keittiöön ei ole toistaiseksi suunniteltu avohyllyjä ja minulla on AINA ollut keittiössä avohyllyjä.


Nojatuolissa on vielä se vanha päällinen, ettei uusi mene sotkuun. Vanhat pöydät ja kukkapylväät saavat kaverikseen kaksi uutta keltaista, jotka sopivat keittiön tapetin kavereiksi.


Kamat on tungettu huoneen reunaan.


Sohvalla on tyyny- ja peitömylläkkä.


Ruokapöydällä on valaisimia, katkaisijoita, johtoja.


Miten osaamme lakata käyttämästä saareketta remonttitasona?


Kaaosta, sotkua, Ikean kasseja, tikkaita... Ja vilaus uudesta ihanasta matosta!

Ilmoittautukaa, jos jotakuta oikeasti kiinnostaa se vanha keittiö, josta mainitsin pari postausta taaksepäin! Ja jos joku haluaa ostaa kolmen istuttavaan Tomelilla-sohvaan hyvin haalean vaaleanpunaisen puuvillapäällisen viidellä selkänojatyynypussilla. Olen sen juuri pessyt. Se on ollut käytössä noin 4+4 kk eli on lähes uudenveroinen.

8 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää! Mikä ihana ruusukirjailtu kangas sulla on tossa yhdessä kuvassa?

    Mä jäin miettimään Tomelillan päällistä, mutta ehkä se vaaleanpunainen ei ole mun juttu. Tuumailen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhdessä kuvassa on sellainen huovan ja maton väliltä oleva peite ja alakuvassa matto.

      Poista
  2. Jaksamista sinne kaaoksen keskelle :) Upea tuo ruokapöytä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Pöytä on teetetty vanhasta lattialankusta joskus lähes neljä vuotta sitten.

      Poista
  3. Kaunista ruokapöytää ja tuoleja ihailemassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Tuoleja olen haalinut huutiksesta ja kirppiksiltä. Muutaman maalasin, mutta en taida raaskia maalata kaikkia. Pöytä on teetetty Adalmiinan Helmessä vanhoista lattialankuista.

      Poista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!