perjantai 8. marraskuuta 2013

Yhä kesken

Sähkömies on hetkellisesti hoitanut oman osuutensa. Mies säätää vielä allaskaappia. Lamput ovat paikoillaan, mutta ripustuskorkeudet on säätämättä. Sitten pitäisi vähän siivota ja alkaa muutto.

Minä olen jo sorkkarauta tanassa odottamassa, että päästäisiin purkamaan vanhaa keittiötä. Sormia syyhyttää irrottaa puolipanelit, päästä katsomaan mikä mätänee muovimaton alla...


Ruokapöydän valaisimet on jo sähköistetty ja ovat kiinni vaijereissa, mutta niitä ei ole vielä ripustettu oikealle korkeudelle.

4 kommenttia:

  1. Pitkästä aikaa kurkkimassa täällä. Ne kiireet, ne kiireet.

    Ruusukelim on aivan ihana. Mielessäni jo sisustan meilläkin ja tuo matto on hankintojen alkupäässä.

    Tikasviritykset näyttävät myös tutuilta ja samoin asenne noin ylipäätään. Ihan huvitti tuo "mitä mätänee muovimaton alla." Mulla nimittäin syyhyää sormet samaan malliin. Keittiön muovimattoa,kun pääsis irrottelemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mä olen aivan rakastunut ruusukelimiin.

      Ja odotan intopiukassa, että päästään purkamaan vanha keittiö.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Mies kävi äsken sanomassa, että voidaan alkaa muuttaa! Aamulla siis hommiin, ei enää nukkuvassa talossa.

      Poista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!