lauantai 28. joulukuuta 2013

Olisiko pinnikselle käyttöä?

Oltiin suvilalla pari päivää pitämässä sadetta. Siellä ehti mietiskellä seuraavia remppaprojekteja. Niihin sisältyy, että isot pojat muuttavat kesällä omaan huoneeseen ja se tarkoittaa, että pienet perivät isojen sängyt. On siis aika luopua pinnasängyistä, kun nuorinkin on jo kohta neljä! Minne se aika menee?

Kiinnostaisiko jotakuta pinnis? Kaksi vanhempaa sijaitsevat Turun suunnilla meidän suvilalla ja kolmas kotosalla Uudellamaalla.




Vanhin sänky on oikeasti vanha, olisiko sata vuotta lähellä totuutta. Tästä haluaisin 120 euroa.


Tämä taitaa olla ehkä 40-luvulta. Voi mennä veikkaus 10 vuotta pieleenkin, suuntaan jos toiseen. Tästä haluaisin 80 euroa.


Muuramen pinnis on uusin, olisikohan 80-90-luvulta. Pohjan saa kahdelle eri korkeudelle. Hinnaksi olen ajatellut 60 euroa.

6 kommenttia:

  1. Tuon ekan ostaisin....jos vain olisi tarvetta...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos joksikin muuksi sisustuselementiksi? ;)

      Poista
  2. Tuo vanhin olis niin mun makuun, mutta lapset on liian isoja. Jos olis lähipiirissä odotettavissa vauvoja niin ostaisin heti lahjaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä arvasin! Mites mun aikakausiveikkaukset osui?

      Poista
  3. Ei ole pinnikselle käyttöä :) Meiltä löytyy myöskin tuollainen ylimmässä kuvassa oleva vanha, enkä halua luopua siitä mistään hinnasta, joten säilytetään se. Siinä ei muuten ole naulan naulaa! Onhan tuota muutakin säilytettävää varastoissa odottamassa käyttöä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen saattanut hamstrata vanhoja lasten sänkyjä aika monta kokoa… Kaksi kotia ja neljä lasta… Kaikkea ei voi säästää. Näistä olen valmis luopumaan.

      Toivoisin vaan, että varsinkin ensimmäinen saisi hyvän kodin!

      Poista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!