sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Chocolate Chip Cookies

Törmäsin Pinterestissä ihanaan suklaakeksikuvaan. Ja päädyin kuvan kautta reseptiin. Tein asiaankuuluvat yksikönmuuntohommat paistolämpötilaa myöten ja tekaisin keksit. Nopeaa oli. Fariinisokeri loppui kesken ja suklaakin oli vääränlaista.

Keksit maistuivat hyviltä. Mutta kyllä täytyy sanoa, että kun katsoo kuvia minun tuotoksistani, tulee mieleen jo hiljentynyt blogi Tarjoiluehdotus. Jos blogi on jollekin vieras, suosittelen vierailua. Minua ainakin nauratti yhä. Pitäisi varmaan treenata suklaahippukeksihommia vähän enemmän, että saisi oikean näköisiä tuotoksia. Toki ensin varmaan pitäisi hankkia oikeat aineet ja olla mittatarkka. Epäilen, että muunnostyöni ansiosta jauhoja oli vähän liikaa.


Tästä Pinterestin ideakuvasta homma lähti. Kuva alun perin täältä.


Minun tuotokseni ennen uunia.


Pulleina uunista suoraan.


Valmiina hetken jäähdyttyään.

3 kommenttia:

  1. Noms noms.

    Tarjoiluehdotuksen hiljentyminen on ollut aikamoinen harmistus. Harvoin niin hauskaa blogia löytää.

    VastaaPoista
  2. Niinpä. Mutta kyllä ne jutut oli yhä kivoja.

    VastaaPoista
  3. Tulipa näistä pipareista mieleeni se, kun viimeksi oltiin lasten kanssa teillä kyläilemässä; olitte jostain lasten omasta keittokirjasta (jossa ehkä oli myös runoja) tehneet pikkuleipiä..ihan älyttömän hyviä pikkuleitpiä (jossa taikinatangosta leikattiin keksit pellille..) Olisko sulla aikaa kaivaa mulle sitä reseptiä näiden onnetonten vihjeiden perusteella :)

    VastaaPoista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!