perjantai 21. helmikuuta 2014

Oma hetki

Perjantai on kotipäiväni. Ne kulkevat aika samalla kaavalla. Kun olen aamulla saanut lapset ruokittua, siistin paikkoja, lämmitän taloa, pesen pyykkiä, käynnistän tiskikoneen. Ja sitten varastan hetken koneen ääressä, lapset katsovat elokuvaa. Ihana rauha.

Selailin äsken helmikuun (2/2014) Dekoa. Pitkästä aika siinä oli ainakin kolme kotia, jotka kaikki olivat minun makuuni. Aika mustavalkoisia, eli vähän sillä rajalla. Meinaan tosin itsekin sortua ylenpalttiseen mustavalkoisuuteen, vaikka pidän väreistä. Lisäksi lehdessä oli taianomainen artikkeli Uni. Olipa inspiroiva selaushetki.

Otin lehden inspiroimana täältä keittiö-olkkarista muutamia kuvia vallitsevassa valossa. Enempää en luonnontilaa siistinyt kuin mitä olin jo ehtinyt, eli olin tunkenut lasten aamupala-astiat koneeseen ja pyyhkinyt pöydät. Muutoin annoin maitopurkin ja talouspaperirullan olla.






Nyt pitäisi jatkaa kodin pikasiistimistä ja uunien sytyttämistä, sekä laittaa lounas aluilleen, koska meille tulee leikkikavereita ja haluan, ettei sitten enää tarvitse virittää.

11 kommenttia:

  1. Mukavaa perjantaita! Mä olen menettänyt mun vapaat perjantait luennoille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko perjantaitten menetys pysyvää vai väliaikaista?

      Poista
    2. Toistaiseksi ainakin, loppukeväästä tulee ehkä taas vapaiksi.

      Poista
  2. Mukavaa perjantaita ja viikonloppua, aivan upea ja persoonallinen keittiö teillä!!

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos. Olisi vaan niin kiva saada muutakin valmista.

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos. Sulla on hieno blogi, kävin kurkkaamassa!

      Poista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!