maanantai 3. maaliskuuta 2014

Makkarin väri

Yhä pyörittelen makkarin väriä mielessäni. Mustaa ja vähän valkoista/harmaata ja jotain väriä. Vaiko sittenkin aquaa, kermaa ja ripaus pehmeää pinkkiä.

Nämä värimallit ovat meiltä kaikki. Jos makkari olisikin tämän värinen?


Jos tällainen aqua olisikin pääväri?


Nämä täkit toimivat päiväpeittoina jo nyt.


Lisäksi tällaista kermanvaaleaa, muttei liian kellertävää.


Valkoista harmoniaa.


Ja taas ripaus vaaleanpunaista.

Ja ei tosiaankaan vaaleanpunaista yhtä paljon kuin näissä kuvissa. Kermaa ja haaleaa turkoosia eniten.

Vai sittenkin mustaa?

4 kommenttia:

  1. Mä äänestän tuota aquaa, kermaa ja pinkkiä. Musta on niin out. Tai jos ei vielä ole, niin kohta jo on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voit olla harvinaisen oikeassa. Mä olen aika paljon joutunut miettimään mustaa (ja keltaista), että mikä osuus tykkäämisessä on trendikkyyttä. Tykkään molemmista väreistä oikeasti. Edellisessäkin kodissa oli mustaa ja valkoista. Mutta missä pitää vetää raja. Varsinkin vanhassa talossa.

      Poista
  2. Niin, jotenkin lempeämmät, unenomaiset noi akva jne...
    Toivottavasti kumminkin myös miehen mielipidettä kuunnellaan.
    (joskus ihmettelen prinsessamaisia pariskunnan makuuhuoneita; onko niissä mitään miestä miellyttävää; en tarkoita tätä teidän, tulipa vaan mieleeni).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vanhaan taloon sopivammat...

      Mä olen pohdiskellut paljon sitä kuinka jotkut naiset tuntuvat unohtavan puolisonsa sisustaessaan. Mä en voi uskoa, että mies tuntee olonsa luontevaksi pitsiröyhelökodissa. Mun mies ei ole kovin innostunut retroilusta. Meidän keltainen keittiön kukkatapetti on miehen sietokyvyn äärirajoilla. Se periaatteessa tykkää keittiöstä, mutta on sitä mieltä, ettei paljon enempää kukkatapetteja muualle... Katsotaan miten käy, kun meidän mielipiteitä sovitellaan yhteen.

      Poista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!