tiistai 27. toukokuuta 2014

Kotipuutarhaa toukokuussa

Kirjoitan tänne itselleni muistiin, että toukuun loppupuoli on ollut helteinen, +24-28. Kaikissa puissa on jo lähes täydet lehdet ja ruoho viheriöi, niiltä osin josta ei ole kuivunut.


Verivaahtera. (Jos joku tietää, että Suomessa olisi veritammi, olen kiinnostunut.)



Istutin muutaman laventelin syreeniaidan jatkeeksi. Oikeasti haaveilen laventeliaidanteesta etelä-Ruotsalaiseen tapaan!


Yksi keijunkukistani.



Lemmikit hoitavat leviämisen itse.


4 kommenttia:

  1. Mä haaveilen myös runsaasta laventelipellosta :D! Tosin, se tullee jäämään varmasti joksikin hieman maltillisemmaksi mutta mitä enempi, sitä parempi. Mun täytyy vaan aloittaa se taas alusta ja odottelen vähän uuden terassin valmiiksisaattamista, sitten näkee miten saa istutuksia muotoiltua siihen ympärille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitää varmaan myös pysähtyä miettimään mitä puutarhaltani haluan ennen kuin alan virittää.

      Poista
  2. Ihanaa kevään kasvua..:) Laventeli on ihanaa....toinen ihanuus on hunajakukka...:)

    VastaaPoista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!