keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Suvilaa

Tässä vielä muutamia suvilakuvia. Osa ihan stailaamattomia, arjen kaaosta.


Kylppäri


Mulle näitä vanhoja herätyskelloja tarttuu aina mukaan.


Lapset lukemassa makkarissa. Otettiin reunasta se kylmä osa käyttöön.




Mun mielestä toi tiilimuuri on mielettömän hieno rujoudessaan.


Puhtaiden pyykkien säilytyspaikka. Toivottavasti väliaikainen...

Voisin periaatteessa myös myydä joko tämän valkoisen tai kolmanneksi viimeisen kuvan vihreän sängyn. Sänkyjä on nyt kertakaikkiaan liikaa.

18 kommenttia:

  1. Ihana tuo teidän kesäkodin fiilis :)

    Onko ammehana muuten ihan aito vanha vai uusvanha?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hana on oikeasti vanha. Ja MINÄ menin kalauttamaan sen ammeeseen niin että suihkupään valkoinen posliini (?) lohkesi. Oli liukkaat kädet. (Mä en ole kovin kickseissä uusvanhasta.)

      Ja kiitos.

      Poista
  2. Oijoi...tuo vihreä kiinnostaa minua!! :) Laitan sulle postia.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paitsi etten löydä sulle sähköpostiosoitetta...? :)

      Poista
    2. Bloginnimi at gmail piste com

      Poista
    3. Saitko kiinni meiliosoitteesta? Ja myydään-tunnisteen takaa löytyy kaksi muutakin myytävää sänkyä...

      Poista
    4. Sain! ja laitoin postia! :)

      Poista
  3. Toi teidän Suvila on kyllä ihana. Meillä on ihan täällä kodin yläkerrassa sama kun teillä, eli kylmien sivuosien käyttöönotto edessä jossain vaiheessa. Portaikon ja yläkerran remppa laitettiin nyt vähän katkolle kun tuli kevät, aloitetttiin terassin suurennusprojekti, joka tietysti sitten laajeni, sekä pihaan, että sisäänpäin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Meille se on sellainen rauhan tyyssija.

      Poista
  4. Ihastelin myös kuviasi! Just noin jättäisin minäkin vintillä tiilimuurin ja hirsiä näkyviin. Vessapaperiteline on kiinnostava, mistä se on peräisin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mä olen ihan rakastunut tiilimuureihin.

      Vessapaperiteline on melko varmasti Falmouthista Cornwallista, jossa opiskelin joskus kauan sitten. Meillä on myös saippuateline samaa sarjaa.

      Poista
    2. Ilmankos pisti silmääni, hieno on. Joku vastaava omaperäinen on meillä etsinnässä tai sitten kehitellään itse.

      Poista
  5. Ihania värejä, aivan mielettömän kiva, kesäinen tunnelma!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Suvilalla olen huseerannut valkoisen maalin kanssa vähän liikaa suhteessa nykyiseen näkemykseeni. Mutta toisaalta haluan, että nämä kaksi kotia ovat erilaiset. Jotta sielu lepää kummassakin eri tavoin.

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Thank you. Suvila is out summer home and our home1898 is the bigger renovation project!

      Poista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!