lauantai 6. syyskuuta 2014

Blogiyhteistyö

Minä olen aloittanut elämäni ensimmäisen blogiyhteistyön. Olen suhtautunut yhteistyökuvioihin vähintään kriittisesti. Country French haki blogiyhteistyökumppania ja minä tyrkytin itseni kumppaniksi. Olen tässä remonttiprojektin edessä alkanut kiinniittää entistä enemmän huomiota myös maalien ekologisuuteen ja hengittävyyteen ja tämä on kiinnostava kotimainen tuttavuus. En ole vielä maalannut mitään k.o. maaleilla, mutta olen  nähnyt samaa maalia livenä Pömpelissä.

Sain tällä viikolla jälleenmyyjävärikartan, joka ei ole missään yleisessä jaossa. Värimallit on oikeasti maalattu maalilla. Nyt yritän valita meidän makuuhuoneen paneeliseinään tapetista oikeanlaista sinapinkeltaista. Loppusuoralla valinnassa ovat lakka ja persikka. Lisää kuvia siis seuraa, kun saan maalin kotiin ja pääsen kokeilemaan.






Puukuitulevytys makkarissa on melkein valmis. Sitten pinkopahvit ja panelointi. Katto pitää käsitellä (pestä ja maalata) ennen kuin päästään kovin pitkälle. Ikkunaseinälle tulee se panelointi ja keltainen väri.

4 kommenttia:

  1. Kauniita sävyjä! Tää on sellaista luontevaa blogiyhteistyötä, josta eivät taatusti lukijatkaan ärsyynny!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti tästä muodostuu luontevaa. Itse en vielä oikein osaa sanoa miltä tuntuu. Mutta maalia täällä tarvitaan.

      Poista
  2. Nuo sävyt ovat hienoja, ihan netistä katsomalla olen miettinyt jotakin joskus tilaavani. Mutta, ongelma tuntuukin olevan jälleenmyynti! Muutama putiikki mainitaan, mutta kun katsoin jälleenmyyjien sivuilta, eipä ollutkaan valikoimissa kaikkia sävyjä :(. Toistaiseksi jätin siis asian pettyneenä siihen. Jos sinä tai joku muu lukijasi näkee tämän ja tietää, mistä maaleja saa, otan tiedon hyvillä mielin vastaan! Mielestäni firman kannattaisi pitää omaa nettiputiikkia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerron näistäkin asioista kunhan olen viisaampi.

      Poista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!