sunnuntai 4. tammikuuta 2015

Joululahjanvaihtoasiaa

Kun kerran rupesin, täytyy kirjoittaa loppuun saakka. Neitihenkilö ei siis avannut muutamaa joululahjaansa ollenkaan, ne olivat lastenhuoneessa pinossa, mutta neitihenkilö kiersi ne kaukaa. Vielä kun lähdimme lahjanvaihtoreissulle, kysyimme neitihenkilöltä, että onko hän varma, ettei leluja halua. Kävimme siis palauttamassa lelut kauppaan. Jälkimmäiseen kauppaan neiti itse tuli mukaan ja pitkään kierteli pinkkien nukenhoitotavaroiden hyllyä, mutta päätyi sanomaan jokaisesta lelusta, ettei kuitenkaan halua sitä tai tätä, vaikka ne olivat olleet listalla. Myös barbihyllyn ääressä neiti viipyi pitkään. Lopulta mikään vaaleanpunainen krääsä ei houkuttanut lastani ja hän hakeutui askarteluosastolle.

Mukaan tarttui kaksi muotisuunnittelu-värityskirjaa ja minun yllätyksestäni glitterkoristetta. Rahaa näihin meni alkuperäisestä summasta neljännes (loput odottavat minun lompakossani, jos neitihenkilölle tulee jokin uusi toive). Kun pääsimme kotiin, oli pakko heti päästä piirtämään ja värittämään. Meille molemmille tuli hyvä mieli!






2 kommenttia:

  1. Ihana neiti-ihminen :)
    ISO kiitos kun saimme vierailla, koitan nyt suodattaa kaiken näkemäni inspiraatioksi omaan projektiin.
    Unohdin kiittää leipureita korvapuusteista, kerrohan terveiset!

    Vastailen blogikommenttiisi myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tuli myös tosi inspiroitunut olo, olen notkunut netissä koko päivän! Kiitos.

      Poista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!