lauantai 14. helmikuuta 2015

Kolkutin

Meillä ei ole ovikelloa. Tai on, mutta se on yhä paketissa. On ollut varmaan kaksi vuotta. Odottaa länsipäädyn sähkötöitä. Päätin ostaa ovenkolkuttimen. Minulla oli massiivinen ja komea leijonanpäänmuotoinen kolkutin, jonka olin ostanut joskus teini-iässä ja kun se ei sitten yli vuosikymmentä (jollei kahta) myöhemminkään ollut missään käytössä, myin sen huutonetissä. Vyönsoljeksi kuulemma. No, nyt silläkin olisi ollut käyttöä.

Koska kolkutin on väliaikaisratkaisu, en halunnut maksaa siitä kovin paljon. Ajattelin, että kolkuttimen käypä hinta on kahdenkympin jommalla kummalla puolella. Löysin kolkuttimen hintaan 3,90! Täältä.





Kolkuttimen shabby chic -patinointi sopii mainiosti meidän rähjäiseen oveemme.

2 kommenttia:

  1. Onpa hieno! Ja aina on plussaa, kun löytää edullisesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin oikeasti hämmentynyt, että onko tossa joku hinnoitteluvirhe tai onko se jotain nukkekotikokoa. Mutta se on ihan oikea ja metallia. Toimii mainiosti.

      Poista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!