perjantai 5. kesäkuuta 2015

Isles of Scilly

Eli ainakin yhdet lomakuvat vielä ennen kuin palataan olennaiseen eli remppa-asioihin.

Isles of Scilly on ollut yksi sellainen paikka, jossa käymisestä olen haaveillut. Laivamatka kesti muutaman tunnin ja ehdimme olla saarella 4-5 tuntia ja sitten takaisin. Saari oli aika tuulinen ja karu, mutta kaunis. Osui vaan koko reissun pilvisin päivä.


















(Joo, mulla on ollut koko reissun kameran toisessa objektiivissa joku hiekanmuru, joka näkyy kuvissa ärsyttävästi rinkulana. Olisi varmaan kameran huollatuksen aika.)




6 kommenttia:

  1. Ihanat maisemat, kaipaan niin Englantiin... Tänä kesänä ei päästä, kun vauva tulossa. Jospa ensi kesänä sitten raaskisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mullakin oli pitkä aika viime kerrasta, ennen kävin joka vuosi.

      Poista
  2. Ihana inspiroiva reissu ollut teillä! Ja mä oon kans saanut puutarha-tartunnan. Ehkä sen on jotain vastapainoa kun on muutaman vuoden keskittynyt enimmäkseen noihin sisätiloihin...? Hauskaa kesää teille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin! Puutarhainspiraatio on yhä voimissaan.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Koko Cornwall on ihana! Kannattaa matkustaa sinne, jos tilaisuus tulee.

      Poista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!