perjantai 12. kesäkuuta 2015

Vierashuone ja kylppäri

Meille tuli koulun kautta amerikkailaisia vieraita yhdeksi yöksi. Kun mies kuuli, että olin luvannut majoittaa tyypit, äänensävy oli aika tiukka: "Miten sä voit pyytää meille ulkomaan vieraita, kun meillä ei ole edes vessassa ovea?!". Minä soitin putkimiehellemme, joka teki ihmeitä ja taikoi vierashuoneen kylppärin käyttövalmiiksi parissa päivässä.

Se tarkoittaa myös sitä, että me voidaan alkaa purkaa spa-osastoa, koska meille itsellemme on olemassa käyttökelpoinen kylpyhuone. Jee!















Tietenkin vielä puuttuu tapetin ja kaakelin välinen lista. Suihkun ja allaskaapin välinen lasi. Vesaapaperiteline. Kattolistat. Kattovalaisin. Jne. Mutta MELKEIN valmista.

12 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää! Ihana tuo allaskaappi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Allaskaappi on Wanhan Wallankumouksesta ja meidän timpuri teki siihen uuden kannen.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos. Mäkin käyn siellä salaa fiilistelemässä, vaikka koko kokonaisuus on talon toisessa päässä vähän jemmassa.

      Poista
  3. Hauskat nuo teidän kylppärin lattia ja allaskaappi. Myös tapetteja olen käynyt täällä blogissasi ihastelemassa. Kaunista!

    VastaaPoista
  4. Ai että rakastan tuon lattialaatan ja allaskaapin yhtälöä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Ja meidän timpuri teki kaappiin sen uuden kannen, ja osasi tehdä sen juuri sopivan väriseksi kysymättä minulta. Mä tykkään myös 50-luvun peilikaapista ja lampusta. Yhdistelen kyllä aika surutta eri aikakausia ja siistiä ja nuhruista.

      Poista
  5. Kyllä tuollaiseen vierashuoneeseen voi kutsua vieraita, vaikkei olisi oveakaan! Tosi kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mä olen nyt itse käynyt siellä suihkussa. Mutta sanoin juuri jollekin, että pitänee tehdä yksi tumma suihkutila, en nimittäin uskaltaisi värjätä hiuksia tuolla...

      Poista
  6. Tuo lattia ja kaappi...aivan mielettömän hienot yhdessä 💛

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kyllä ne minuakin ilahduttavat päivittäin.

      Poista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!