sunnuntai 29. marraskuuta 2015

Ensimmäinen adventti

En muista, että olisin ollut koskaan näin ajoissa. Olen tilannut joulukortit (lasten kuvista), kuvia kummeille jouluksi, hankkinut joulukalentereihin täytettä (ei ihan kaikkea 24x4:stä), opeille ja tarhatädeille joululahjat, joulupaperit ja vieläpä adventtikynttilät ja pari ensimmäistä joulukukkaa. Mä olen yleensä aina se, joka puree kynsiään ennen joulua, kun posti ei tuo niitä omia kortteja ajoissa ja tädeille ei ole lahjuksia. Tänä vuonna ostin lahjat taas Susannan työhuoneelta.

Remontti seisoo, kun miehellä on pitkiä työpäiviä ja työmatkaa. Minä laitoin nyt pinkopahviin nurkat, ei ole kyllä kovin siistit, mutta saan edes jotain eteenpäin. Tapetointi on pakko hoitaa yhdessä, koska jo nurkissa minulta loppui pituus, huonekorkeus on noin 360 cm. Eli huoneet ovat lähes tapettia vaille valmiita.

Täällä ollaan tänä aamuna tunnelmoitu ensimmäistä adventtia.










8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos. (Rehellisyyden nimissä, pikasiivoaminen ja kynttilänvalo lisäävät kodikkuutta merkittävästi.)

      Poista
  2. Ihania kuvia, niin kodikasta;) Hyvää ensimmäistä adventtia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja hyvää toista adventtia, koska vastailen näin myöhässä.

      Poista
  3. Olen seurannut blogiasi jo pitkään :) Ihania juttuja ja sitkeää remontointia teillä. Nyt vasta silmä tarttui ruokapöytään. Onko se hankittu jostakin vai teetetty?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruokapöytä on teetetty kohta kuusi vuotta sitten. Se on tehty yli satavuotiaista lattialankuista. Tilasin sen Adalmiinan Helmestä Paimiosta. Jalkamalleja oli kaksi, koon sai valita itse ja samaten värissä ja pintakäsittelyssä oli toivomisvaraa.

      Poista
  4. Ihanan tunnelmallista! Mukavaa joulunodotusta!

    VastaaPoista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!