lauantai 6. helmikuuta 2016

Musta lattia

Idea mustasta lattiasta tuntui ihanalta. Maalasin sen Permolla ja Permo tuntuu pitkästä aikaa hyvältä. Tässä lattia on aika uunituore ja hieno. Instagramista löytynee maalausaikaisia kuvia. Ja sitten mä heräsin.

En suosittele mustaa lattiaa kenellekään. Väitän, että se on siivottavuudeltaan, tai ehkä siivottomuudeltaan jopa valkoista pahempi. Ja varsinkin seiskaveen käytössä. Tässä muutama tuore kuva. Villakoirat, pöly, röhnä. Ja sitten vielä seiskavee meni ja jahtasi villakoiria imurilla, pelkällä putkella. Hirveät naarmut! Kuvassa on siis noin kuukauden ikäinen lattia.




8 kommenttia:

  1. Ohhoh! Kylläpä tuli äkkiä lattia aika kamalan näköiseksi. Harmi. Ideana mahtava, mutta käytännössä siis ei toimi ollenkaan. Maalaatteko lattian pian toisella värillä vai kärvistelettekö tämän kanssa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tää kuva ehkä aikamoinen kärjistys. Täytyy kokeilla pyyhkiä kostealla ja katsoa auttaako se yhtään. Ja voi olla, että vielä yksi maalikerros. Mutta ei toi kyllä lapsenhuoneen väri ole...

      Poista
  2. No voih! Mustaa lattiaa on siis hyvä vain ihastella näin blogin kautta... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvassa valaistus saa sen näyttämään vielä todellisuutta pahemmalta, mutta on se varsinainen varoittava esimerkki.

      Poista
  3. Aiotko maalata lattian toisella värillä? Ainakin minua houkuttaisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pyyhin sitä kostealla ja katson, ja sitten vielä mietin, jos vedän uudelleen mustaksi.

      Poista
  4. Minun pitäisi varmaan sujuvasti unohtaa haaveeni ihan tummanruskeasta eteisen lattiasta... Olen kyllä tiedostanut värin ongelmat, mutkun tuntuu, ettei mikään muu väri oo yhtä hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli ihan sama, olisin halunnut ensin omaan makkariin mustaa...

      Poista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!