perjantai 13. tammikuuta 2017

Bullet journal

Mä olen ollut vähän kahden vaiheilla tarvitsenko fyysistä kalenteria vai en. Mutta toisaalta olen aina ollut muistikirjaihminen ja pyrkinyt välttelemään keltaisia lappuja. Törmäsin FB:ssä kaverin linkittämään NYT-liitteen artikkeliin Bullet Journalista. Artikkeli antoi siitä nyt jälkikäteen katsoen aika ankean kuvan, mutta kuitenkin riittävän kiinnostavan, jotta kaivoin Pinterestistä inspiraatiokuvia ja liityin aiheen FB-ryhmään. Nyt minulla on ikioma BuJo!




Minunkin BuJoni on Leuchtturm1917, se on näissä "piireissä" yleisin valinta.


Minun muistikirjassani ei ole apupisteitä, en kertakaikkiaan kykene pilkkuihin, viivoihin tai ruutuihin. Etusivun kuvan olen piirtänyt Pinterest-inspiraatiota matkien.


Tyttäreni sai syntymäpäivälahjaksi tämän ihanan penaalin, mutta ei ole löytänyt sille käyttöä. Minä sain sen lainaan.


Minä kävin kirjakaupassa ostamassa itselleni omia kyniä!


Ja omat tussit.


Voin kertoa, että pelkään, että minulta jää välillä viikkoja tai kuukausia päivittämättä kalenteriin. Tein nyt tammikuun valmiiksi ja aloitin helmikuuta. En ole tyyliin täysin tyytyväinen, joten aion tilata itselleni vielä sabloonan tai kaksi. Mutta näinä päätelaitteiden aikoina, käsillätekeminen on yllättävän mukavaa.

4 kommenttia:

  1. Heti tekee mieli mennä kirjakauppaan ostoksille.Inspiroivaa puuhaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vähän yllätyin siitä kuin innostuin. Ja kuinka ihanaa on omistaa (melkein) oma penaali, jossa on kivoja kyniä...

      Poista
  2. Sama näpertely minullakin ensi kertaa nyt menossa :)

    VastaaPoista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!