lauantai 25. elokuuta 2012

Kiitos ja tervetuloa!

Kiitos ensin blogitunnustuksista, niitä tuli KOLME samassa rytäkässä. Olen hämmentynyt, kun tähän saakka olen luullut, että tätä meidän remppablogia kahlaavat lähinnä ystävät ja sukulaiset. Lukijoitakin on ilmestynyt uusia, teille tervetuloa! Ja sellaisille, jotka käyvät säännöllisesti lukemassa, klikatkaa tekin itsenne lukijoiksi!



Tunnustukseen liittyy tällainen suoritusosuus:


1. Kiitä linkin kera bloggajaa, joka antoi tunnustuksen.



2. Anna tunnustus eteenpäin viidelle lempiblogillesi ja kerro heille siitä kommentilla.


Tämä on aina se vaikein osuus. Tällä hetkellä käyn useimmin lukemassa ylläolevan kolmikon lisäksi Wanhan Wallankumousta, Mekkotehdasta, Silkkiä ja samettia, Lundagårdia ja uusinta löytöäni Koivua ja Tähteä. Kaikissa on asioita, jotka kiinnostavat minua ja sellaista arjen estetiikkaa, joka on sydäntäni lähellä. Te olette vertaisryhmäni! Kiitos teille!
3. Kopioi PostIt -lappu ja liitä se blogiisi.


Tehty

4. Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se onkin kerrottu vain PostIt -lapulla ja toivo, että lempibloggaajasi jakavat sen eteenpäin.


Olen oikeasti iloinen tunnustuksista ja vielä enemmän hämmentynyt. Viime aikoina olen selkeästi siirtynyt lapsiin liittyvistä blogeista rakentamiseen ja remontointiin liittyviin blogeihin. Minulle saa mielellään suositella muitakin vanhojen talojen korjaamiseen liittyviä blogeja kuin nämä joita nyt luen. Ja jos on jotain, mitä en muista kertoa tai vaan kertakaikkiaan tule kertoneeksi tässä remonttiprojektissa, kysykää ihmeessä! Kamera on aina käsillä ja lupaan ottaa kuvia.




8 kommenttia:

  1. Kiitos ! Ihana kuulla, että käyt säännöllisesti, edelleen :) Olen välillä vähän miettinyt, että minne sinä ja muutama muu lukija alkumeteriltä ovat kadonneet...

    Laittaisin tän blogin oman blogini sivupalkkiin, onko ok ?

    VastaaPoista
  2. Laita vaan. Mä alussa mietin, että haluanko tän sulkea. Ehkä ei ole tarvetta.

    En mä käy varmaan enää kenenkään blogissa lukemassa kaikkia postauksia, mutta saatan lukea pidemmän setin kerralla. Työ valitettavasti verottaa lukuaikaa...

    a

    VastaaPoista
  3. Heippa! Minäkin löysin vihdoin blogisiin, jään innolla seuraamaan :)

    VastaaPoista
  4. :) Kiitos tunnustuksesta, Koti 1898! Kiinnostavia inspiraatiokuvia sinulla tuossa kylpyhuonepostauksessa, ajankohtainen juttu meilläkin!

    VastaaPoista
  5. Aina hauska nähdä uudelleenkäyttöä, teidän keittiö tulee ihana!
    Kiitos paljon blogitunnustuksista, valitettavasti en ole ehtinyt vastata.
    Hyvää remontin jatkoa!

    VastaaPoista
  6. Kiitos tunnustuksesta molempien mekkotehtailijoiden puolesta! Teidän taloprojektia on ilo seurata:)

    VastaaPoista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!