maanantai 4. helmikuuta 2013

Tapettiajatuksia

Oli pakko kaivaa esiin kuvia tapeteista, joita olen jo hankkinut... Ja mietin mitä muuta haluaisin.






Kolmen ensimmäisen kuvan tapetit ovat tuliaisia Tanskasta viime kesältä. Tästä viimeisestä en ole ihan varma. Se on tosin luonnossa kauniimpi kuin kuvissa.


Nämä ovat pari pientä palaa, myös Tanskasta, kesältä 2011.


Näitä on sen verran, että ne riittävät 1-2 seinään. Nekin ostin Tanskasta kesällä 2011.



Tapettitalon juhannusruusua ruskeana tulee melko varmasti vierashuoneeseen tai sen yhteydessä olevaan isompaan huoneeseen.


Lintu siniseen ihastuin Wanhan Wallankumous -blogissa. Ja vaikken ole sinisen ystävä, tämä laventelin sininen puhuttelee minua.


Tästä tapettitalon tapetista olen tykännyt aina, mutta en tiedä onko se liian kokokeltaista? Tai riippuu paikasta.




2 kommenttia:

  1. Ihania tapetteja kaikki...Minulle kolahti tuo ensimmäinen tapetti. Se on ihanan kesäinen ja keltainen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Toi eka vaan on kaikkein huonoin vanhaan taloon, ihan vinyylipintainen...

      A

      Poista

Olen todella iloinen, että jätät kommentin!